
Чи створювати записи про прийняття, переведення, звільнення в кабінеті страхувальника, якщо сканкопія трудової книжки вже передана ПФУ
У Пенсійному фонді нагадали, що, відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», роботодавець через вебпортал електронних послуг ПФУ подає відомості про працівника стосовно:
- прийняття або звільнення з роботи;
- переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу;
- поновлення на роботі;
- призупинення або відновлення дії трудового договору;
- присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії, складання присяги;
- належності або неналежності осіб, які працюють, у тому числі підприємців, або забезпечують себе роботою самостійно, до професійних спілок або до осіб, які підлягають обов’язковим медичним оглядам.
Завдяки цій інформації відбувається облік відомостей про трудову діяльність особи в електронній формі. Під час подання відомостей використовується кваліфікований сертифікат електронного підпису.
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.