
У Пенсійному фонді пояснили, що вся наявна інформація про періоди роботи особи (відображені у звітності з 1998 року та з оцифрованими документами) доступна на вебпорталі ПФУ в особистому кабінеті користувача. Так, тут акумулюються дані з трудових книжок, дипломів, атестатів, військових квитків, свідоцтв про народження дітей тощо. Знайти інформацію можна у розділі «Електронна трудова книжка».
Як сканувати трудові книжки й передати до ПФУ
Громадяни також можуть самостійно отримати електронні довідки, але для цього слід здійснити вхід на портал за допомогою кваліфікованого електронного підпису або за номером банківської картки (BankID).
Далі потрібно:
- в особистому кабінеті знайти пункт меню «Комунікації з ПФУ»;
- обрати «Запит на отримання електронних документів» (формується звернення);
- вибрати тип звернення «Витяг з ЕТК»;
- надати згоду на передачу та обробку персональних даних;
- відправити запит.
Згодом отримати результат можна буде, переглядаючи вкладку «Мої звернення».
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області
Робота кадровика клопітка та відповідальна, але «людський фактор» ніхто не скасовував. Навіть досвідчені кадровики допускають помилки в трудових книжках. Як правильно виправити запис в трудовій книжці — розкажемо на прикладах.
Буде помилкою вказати у трудовій, що працівницю прийняли за строковим трудовим договором на час відпустки з вагітності та пологів. Як тоді зробити правильний запис?
Запис про звільнення за власним бажанням в трудовій книжці повинен відображати точне формулювання законодавчої норми про звільнення з цієї причини. Які варіанти запису про звільнення за власним бажанням можуть бути та зразки таких записів, — у статті.
Згода на обробку персональних даних для передання сканкопіїї трудової книжки на перший погляд є важливим кроком у процесі забезпечення відповідності законодавству та захисту особистої інформації. Однак чи потрібна згода на обробку персональних даних для сканкопіїї трудової сьогодні та яку форму вона має, — читайте у статті.
Аудит трудових книжок слід проводити, зокрема, коли на роботу оформився новий кадровик та перед тим як подавати скановані копії трудових книжок для оцифрування до Пенсійного фонду. Детально про випадки проведення аудиту трудових книжок та про дії роботодавця і працівника у разі втрати трудової книжки читайте у статті.