Використання електронної трудової книжки замість паперової

Чи може працівник скористатись та в яких випадках

Використання електронної трудової книжки замість паперової

З 10 червня 2021 року в Україні офіційно діють цифрові аналоги паперових трудових книжок. Дані з електронної трудової книжки можна використати для підтвердження факту роботи під час працевлаштування.

Який документ має надати кандидат, якщо у трудовій книжці відсутній запис про звільнення

Для цього необхідно за допомогою кваліфікованого електронного підпису зайти на вебпортал Пенсійного фонду України та в онлайн-режимі сформувати витяг з електронної трудової книжки.

За інформацією

Головного управління ПФУ в Запорізькій області

Як скласти номенклатуру справ кадрової служби на 2025 рік

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
4801

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
26966

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3747

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5689

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді