Використання електронної трудової книжки замість паперової

Чи може працівник скористатись та в яких випадках

Використання електронної трудової книжки замість паперової

З 10 червня 2021 року в Україні офіційно діють цифрові аналоги паперових трудових книжок. Дані з електронної трудової книжки можна використати для підтвердження факту роботи під час працевлаштування.

Який документ має надати кандидат, якщо у трудовій книжці відсутній запис про звільнення

Для цього необхідно за допомогою кваліфікованого електронного підпису зайти на вебпортал Пенсійного фонду України та в онлайн-режимі сформувати витяг з електронної трудової книжки.

За інформацією

Головного управління ПФУ в Запорізькій області

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
4966

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
27372

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3804

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5770

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді