Відповідь
Типове положення про службу охорони праці, затверджене наказом Держнаглядохоронпраці від 15.11.2004 № 255 (далі — Типове положення), засвідчує, що на підприємствах, в установах, організаціях з кількістю працівників 50 і більше осіб має бути створена служба охорони праці.
Вона підпорядковується безпосередньо роботодавцю, тобто директору (п. 1.3 Типового положення). Тож вводити до штатного розпису посаду заступника директора з питань охорони праці — не потрібно.
У чинному законодавстві немає нормативно-правового акта, на підставі якого можна розрахувати чисельність служби охорони праці. З урахуванням специфіки виробництва, виду діяльності та чисельності працівників на підприємстві може бути одна штатна одиниця інженера з охорони праці.
Дотепер не існує нормативно-правового акта, на підставі якого можна було б розрахувати чисельність служби.
Якщо ваше підприємство належить до тих, що стрімко розвиваються, ви плануєте створювати нові підрозділи, філіали, добирати нових працівників, варто знати: це — додатковий оберемок кадрових справ. В нагоді стане зручний сервіс — «Калькулятор кількості кадровиків». Він зекономить ваш час на розрахунках і дасть змогу ліпше підготуватися до розмови з керівником про нагальну потребу прийняти на роботу ще одного працівника відділу кадрів.
Атестація робочих місць за умовами праці: для чого проводиться, чи забезпечує кадрова служба підприємства її проведення та чи можна відтермінувати в умовах воєнного стану. На ці запитання знайдете відповіді у статті.
Як правильно сформувати кадровий резерв, а потім ефективно працювати з резервістами? Покроковий алгоритм допоможе вирішити ці завдання, а також сприятиме покращенню процесу відбору персоналу при переведенні на інші посади, навчанні працівників новим професіям, методам праці, технологіям.
Мотивація працівників в сучасних умовах — одне із найважливіших завдань HR-менеджерів та кадровиків. Для того щоб правильно мотивувати до роботи підлеглих, керівник має насамперед добре розуміти людську природу. Пропонуємо вам 12 ідей, які допоможуть надихнути персонал на плідну роботу у 2020 році. Не відкладайте на потім, адже рік вже розпочався.
Стандартними анкетами не обійтися, щоб зрозуміти, що рухає людиною. Але вдало підібрані та вчасно поставлені неочікувані запитання допоможуть побачити кандидата з потрібного ракурсу. Нестандартні запитання не передбачають правильних чи неправильних відповідей, а дають кандидату можливість розкритися. Приклади таких запитань з коментарями психологів та фахівців з оцінки персоналу — у статті.