Відповідь
Типове положення про службу охорони праці, затверджене наказом Держнаглядохоронпраці від 15.11.2004 № 255 (далі — Типове положення), засвідчує, що на підприємствах, в установах, організаціях з кількістю працівників 50 і більше осіб має бути створена служба охорони праці.
Вона підпорядковується безпосередньо роботодавцю, тобто директору (п. 1.3 Типового положення). Тож вводити до штатного розпису посаду заступника директора з питань охорони праці — не потрібно.
У чинному законодавстві немає нормативно-правового акта, на підставі якого можна розрахувати чисельність служби охорони праці. З урахуванням специфіки виробництва, виду діяльності та чисельності працівників на підприємстві може бути одна штатна одиниця інженера з охорони праці.
Дотепер не існує нормативно-правового акта, на підставі якого можна було б розрахувати чисельність служби.
У багатьох малих та середніх підприємствах роль бухгалтера часто виходить за межі стандартних фінансових функцій. Іноді саме бухгалтер веде кадровий обік, що може значно вплинути на організацію роботи компанії. У статті відповіді на питання: що робити, якщо об’єднуєш дві посади — кадровик/бухгалтер; як ефективно організувати роботу, коли ти бухгалтер-кадровик; які переваги та виклики можуть виникнути в такій ситуації та особливості навчання на кадровика бухгалтеру.
Вакансій багато — кандидатів мало. Щоб не стикатися з цим та заощадити свій час, складіть правильне оголошення про прийом на роботу. Зразок оголошення про прийом на роботу має не лише привернути увагу потенційних кандидатів, а й відповідати законодавству та не дискримінувати жодну категорію осіб. Усе про вдалий зразок оголошення на роботу — у статті.
Якщо ваше підприємство належить до тих, що стрімко розвиваються, ви плануєте створювати нові підрозділи, філіали, добирати нових працівників, варто знати: це — додатковий оберемок кадрових справ. В нагоді стане зручний сервіс — «Калькулятор кількості кадровиків». Він зекономить ваш час на розрахунках і дасть змогу ліпше підготуватися до розмови з керівником про нагальну потребу прийняти на роботу ще одного працівника відділу кадрів.
Атестація робочих місць за умовами праці: для чого проводиться, чи забезпечує кадрова служба підприємства її проведення та чи можна відтермінувати в умовах воєнного стану. На ці запитання знайдете відповіді у статті.
Як правильно сформувати кадровий резерв, а потім ефективно працювати з резервістами? Покроковий алгоритм допоможе вирішити ці завдання, а також сприятиме покращенню процесу відбору персоналу при переведенні на інші посади, навчанні працівників новим професіям, методам праці, технологіям.