Видача трудових книжок без звільнення

1966
Автор
керівник експертної групи «Експертус Кадри» Цифрового видавництва Експертус, Київ

Запитання

Чи можна видати трудові книжки працівникам, які продовжують роботу, з огляду на воєнний стан?

Відповідь

У період дії воєнного стану в районах активних бойових дій роботодавець визначає самостійно порядок організації діловодства з питань трудових відносин, оформлення і ведення трудових книжок та архівного зберігання відповідних документів. Умова — роботодавець забезпечив ведення достовірного обліку виконуваної працівником роботи (ч. 1 ст. 7 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2023 № 2136-IX). 

Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, затвердило Мінреінтеграції наказом від 22.12.2022 № 309 (далі — Перелік). 

Якщо підприємство розташоване в населеному пункті, включеному в Перелік, видайте працівникам трудові книжки, які ще зберігаєте на підприємстві. Отримайте від працівників підпис у Книзі обліку руху трудових книжок і вкладишів до них. 

Видача трудових книжок без звільнення Населений пункт виключили з переліку зон бойових дій: чи повертати трудові книжки на підприємство?

Якщо ж підприємство розташоване не на території активних бойових дій, видавайте працівникам трудові книжки лише під час звільнення.

Зауважте: ПФУ має включити до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — Реєстр) відсутні відомості про трудову діяльність працівників. На це ПФУ має п’ять років з дня, коли набрав чинності Закон № 1217, тобто з 10 червня 2021 року. Після завершення цих робіт трудові книжки видають працівникам особисто під підпис

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильнои

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Зразок запису про нагородження у трудовій книжці

Фіксувати в трудовій книжці нагородження і заохочення зобов’язує пункт 2.2 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58 (далі — Інструкція № 58). Що і як писати — визначає підрозділ «г» розділу 2 Інструкції № 58.
31195

Особливості зберігання трудових книжок

Під час оформлення на роботу всі працівники зобов’язані подавати на підприємство трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (витяг з електронної трудової книжки).
24131

Заповнення трудової книжки ФОП-роботодавцем

Коли фізична особа — підприємець починає використовувати найману працю, він автоматично стає роботодавцем. Саме з цього моменту виникає безліч запитань. Чи має ФОП заповнювати трудові книжки працівників у 2025 році? Що робити, якщо підприємець не має печатки? Чи оформлює ФОП трудову книжку особі, яка працевлаштовується вперше?
34684