Видача трудових книжок без звільнення

1825
Автор
керівник експертної групи «Експертус Кадри» Цифрового видавництва Експертус, Київ

Запитання

Чи можна видати трудові книжки працівникам, які продовжують роботу, з огляду на воєнний стан?

Відповідь

У період дії воєнного стану в районах активних бойових дій роботодавець визначає самостійно порядок організації діловодства з питань трудових відносин, оформлення і ведення трудових книжок та архівного зберігання відповідних документів. Умова — роботодавець забезпечив ведення достовірного обліку виконуваної працівником роботи (ч. 1 ст. 7 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2023 № 2136-IX). 

Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, затвердило Мінреінтеграції наказом від 22.12.2022 № 309 (далі — Перелік). 

Якщо підприємство розташоване в населеному пункті, включеному в Перелік, видайте працівникам трудові книжки, які ще зберігаєте на підприємстві. Отримайте від працівників підпис у Книзі обліку руху трудових книжок і вкладишів до них. 

Видача трудових книжок без звільнення Населений пункт виключили з переліку зон бойових дій: чи повертати трудові книжки на підприємство?

Якщо ж підприємство розташоване не на території активних бойових дій, видавайте працівникам трудові книжки лише під час звільнення.

Зауважте: ПФУ має включити до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — Реєстр) відсутні відомості про трудову діяльність працівників. На це ПФУ має п’ять років з дня, коли набрав чинності Закон № 1217, тобто з 10 червня 2021 року. Після завершення цих робіт трудові книжки видають працівникам особисто під підпис

Як провести скорочення чисельності та штату

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Зразок запису про нагородження у трудовій книжці

Фіксувати в трудовій книжці нагородження і заохочення зобов’язує пункт 2.2 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58 (далі — Інструкція № 58). Що і як писати — визначає підрозділ «г» розділу 2 Інструкції № 58.
29377

Особливості зберігання трудових книжок

Під час оформлення на роботу всі працівники зобов’язані подавати на підприємство трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (витяг з електронної трудової книжки).
22999

Заповнення трудової книжки ФОП-роботодавцем

Коли фізична особа — підприємець починає використовувати найману працю, він автоматично стає роботодавцем. Саме з цього моменту виникає безліч запитань. Чи має ФОП заповнювати трудові книжки працівників у 2025 році? Що робити, якщо підприємець не має печатки? Чи оформлює ФОП трудову книжку особі, яка працевлаштовується вперше?
33702