Відповідь
Трудові книжки ведуть на підприємстві на студентів вищих та учнів ПТНЗ, що здобули професію (кваліфікацію) за освітньо-кваліфікаційним рівнем «кваліфікований робітник», «молодший спеціаліст», «бакалавр», «спеціаліст» та продовжують навчатися на наступному освітньо-кваліфікаційному рівні (п. 1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58).
Отже, при працевлаштуванні вперше підприємство зобов’язане оформити працівнику-студенту трудову книжку. Укладення саме строкового трудового договору зі студентом на період літніх канікул є правомірним, оскільки трудові відносини не можуть бути встановлені на невизначений строк (ст. 23 КЗпП).
Детальніше про оформлення трудової книжки — у консультації «Оформлення трудової книжки при першому працевлаштуванні»
А також читайте:
Медичні огляди працівників на підприємстві є важливою частиною системи охорони праці, що сприяє підтриманню здоров’я працівників, попередженню професійних захворювань і нещасних випадків. Які є медичні огляди працівників? Як часто здійснюється медичний огляд неповнолітніх працівників? Яка періодичність проходження медичних оглядів? Усе про періодичні медичні огляди працівників та порядок їх проведення — у статті.
Медичні огляди працівників проводить комісія з проведення медичних оглядів закладу охорони здоров’я. Для проходження медогляду працівник пред’являє Комісії паспорт або інший документ, що засвідчує його особу, та медичну карту амбулаторного хворого (за наявності), а при попередньому медогляді — направлення, видане роботодавцем. Правильно оформити направлення на обов'язковий попередній медичний огляд працівника допоможе заповнений зразок. У статті на вас також чекає бланк для скачування направлення на попередній медичний огляд.
Роботодавець має забезпечити своєчасне та організоване проходження працівниками медичних оглядів та обстежень.
Статут (Положення) підприємства визначає: керівника приймають, обирають чи призначають, зважаючи на вимоги законодавства. Наказ про прийняття директора на посаду складають, спираючись на статутні документи та документи про призначення (обрання)
Щоб дотримати закону, вкажіть у наказі про несприятливі чинники на робочому місці. Що і як зазначити — у статті. На допомогу — накази, складені за П-1 та формою, відмінною від типової