Що робити з «резервним» номером у журналі реєстрації наказів

5177

Запитання

Кадровою службою підготовлено проект наказу з кадрових питань, наказові присвоєно номер за відповідним журналом реєстрації. Однак з певних причин наказ не було підписано, адже потреба у ньому відпала. Утім, у Журналі реєстрації тепер маємо пропущений номер. Що робити? Чи вносити відомості про наказ, який так і не було видано?

Відповідь

Згідно із загальноприйнятими правилами діловодства, які закріплюють на підприємстві, у власній інструкції з діловодства, реєстрація документів, зокрема наказів керівника, проводиться лише після їх підписання.

Недотримання цих правил, у т. ч. так зване «резервування» номера, призводить до того, що окремі порядкові номери, передбачені реєстраційною формою (журналом), не використовуються відповідною службою при наданні реєстраційного індексу документові. Потім (інколи й через роки) це може викликати певні непорозуміння у роботі кадрової служби чи архіву організації з документами, наприклад при проведенні за ними довідково-пошукової роботи, підготовці кадрових чи інших довідок.

Якщо у Журналі реєстрації передбачено номер для документа (у т. ч. наказу), утім, документ не було підписано, відомості про документ вносити до журналу недоцільно.

Якщо наступні порядкові номери вже використано кадровою службою для присвоєння реєстраційних індексів пізніше виданим (підписаним) наказам, то у графі «Короткий зміст» чи «Примітка» Журналу реєстрації навпроти невикористаного номера необхідно зробити відповідний запис, наприклад: «Наказ не видано».

Після закінчення діловодного року Журнали реєстрації документів закриваються підсумковими записами, у яких наводяться відомості про кількість виданих за рік документів.

Отже, у підсумковому записі, що робиться у відповідному Журналі реєстрації наказів, слід зазначити інформацію про те, що певний номер не було використано під час реєстрації наказів.

Відновлення бронювання у Дії

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Завершуємо діловодний 2024-й та розпочинаємо 2025-й: шість невідкладних справ

Завершення діловодного року — це завжди звітність, журнали з діловодства та перевірка ведення документообігу протягом року. Правила організації діловодства та архівного зберігання документів завжди викликають низку питань: які загальні правила ведення діловодства, як має бути влаштована організація діловодства на підприємстві, де знайти реєстраційні форми діловода? Наші експерти підготували відповіді на ці та інші питання про ведення діловодства на підприємстві.
5469

Доповідна записка: види, зразок та порядок оформлення

Доповідна записка може готуватися як за власною ініціативою автора, так і вказівкою керівництва. Як оформити різні види доповідних записок, одержати зразок доповідної записки ― детально у цій статті
133263

Коли перевидавати накази

Час від часу секретар або діловод на підприємстві стикається із проблемою перевидавання наказів. Коли це необхідно робити? Адже строку дії наказу безпосередньо в документі не визначають — лише строки виконання окремих завдань або наказу загалом
3775