Що робити з «резервним» номером у журналі реєстрації наказів

4967

Запитання

Кадровою службою підготовлено проект наказу з кадрових питань, наказові присвоєно номер за відповідним журналом реєстрації. Однак з певних причин наказ не було підписано, адже потреба у ньому відпала. Утім, у Журналі реєстрації тепер маємо пропущений номер. Що робити? Чи вносити відомості про наказ, який так і не було видано?

Відповідь

Згідно із загальноприйнятими правилами діловодства, які закріплюють на підприємстві, у власній інструкції з діловодства, реєстрація документів, зокрема наказів керівника, проводиться лише після їх підписання.

Недотримання цих правил, у т. ч. так зване «резервування» номера, призводить до того, що окремі порядкові номери, передбачені реєстраційною формою (журналом), не використовуються відповідною службою при наданні реєстраційного індексу документові. Потім (інколи й через роки) це може викликати певні непорозуміння у роботі кадрової служби чи архіву організації з документами, наприклад при проведенні за ними довідково-пошукової роботи, підготовці кадрових чи інших довідок.

Якщо у Журналі реєстрації передбачено номер для документа (у т. ч. наказу), утім, документ не було підписано, відомості про документ вносити до журналу недоцільно.

Якщо наступні порядкові номери вже використано кадровою службою для присвоєння реєстраційних індексів пізніше виданим (підписаним) наказам, то у графі «Короткий зміст» чи «Примітка» Журналу реєстрації навпроти невикористаного номера необхідно зробити відповідний запис, наприклад: «Наказ не видано».

Після закінчення діловодного року Журнали реєстрації документів закриваються підсумковими записами, у яких наводяться відомості про кількість виданих за рік документів.

Отже, у підсумковому записі, що робиться у відповідному Журналі реєстрації наказів, слід зазначити інформацію про те, що певний номер не було використано під час реєстрації наказів.

Особливості трудових договорів із сумісниками

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Особова справа працівника: правила та порядок формування

Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
124113

Журнал реєстрації наказів з кадрових питань

Уся робота з наказами, особливості їх опрацювання, формування у справи, зберігання залежить від того, до якого виду належить наказ. Про всі тонкощі читайте у статті.
129212

Зразок та бланк довідки з місця роботи

Довідку з місця роботи роботодавець зобов’язаний видати на прохання працівника. Складаючи таку довідку, дотримайтесь законодавчих рекомендацій та скористайтеся зразком за ДСТУ 4163:2020
537985