Виявили помилки в електронній трудовій? Допоможемо виправити
Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Як діяти у разі помилок при передачі до Пенсійного фонду відсканованих копій трудової книжки, визначає Порядок подання відомостей про трудову діяльність працівника в електронній формі, затверджений постановою правління ПФУ від 12.03.2021 №11-1.
Як сканувати трудові книжки й передати до ПФУ
Так, у ПФУ наголошують, що при створенні електронного запису про трудову діяльність з помилками потрібно сформувати новий коректний запис, адже від цього залежить призначення пенсії чи визначення страхового стажу.
Для цього:
- повторно сформуйте відомості про трудові відносини працівника;
- додайте правильну сканкопію трудової книжки;
- подайте нові виправлені дані через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ.
Пам'ятайте: саме страхувальник відповідає за правильність поданої інформації.
Серед можливих ситуацій, які призводять до подання недостовірної інформації, називають плутанину через однакові прізвища співробітників. Щоб уникнути помилок, перед поданням даних варто перевіряти не лише прізвище, ім'я та по батькові, а й серію та номер документа.
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області
