Щоб не стикатися з зайвими проблемами, у ПФУ радять ретельно перевіряти документи перед поданням

Як діяти у разі помилок при передачі до Пенсійного фонду відсканованих копій трудової книжки, визначає Порядок подання відомостей про трудову діяльність працівника в електронній формі, затверджений постановою правління ПФУ від 12.03.2021 №11-1.
Як сканувати трудові книжки й передати до ПФУ
Так, у ПФУ наголошують, що при створенні електронного запису про трудову діяльність з помилками потрібно сформувати новий коректний запис, адже від цього залежить призначення пенсії чи визначення страхового стажу.
Для цього:
- повторно сформуйте відомості про трудові відносини працівника;
- додайте правильну сканкопію трудової книжки;
- подайте нові виправлені дані через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ.
Пам'ятайте: саме страхувальник відповідає за правильність поданої інформації.
Серед можливих ситуацій, які призводять до подання недостовірної інформації, називають плутанину через однакові прізвища співробітників. Щоб уникнути помилок, перед поданням даних варто перевіряти не лише прізвище, ім'я та по батькові, а й серію та номер документа.
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області
повторно сформувати відомості про трудові відносини працівника;
додати правильну сканкопію трудової книжки, яка дійсно належить цьому працівнику;
подати нові виправлені дані через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ.
Буде помилкою вказати у трудовій, що працівницю прийняли за строковим трудовим договором на час відпустки з вагітності та пологів. Як тоді зробити правильний запис?
Запис про звільнення за власним бажанням в трудовій книжці повинен відображати точне формулювання законодавчої норми про звільнення з цієї причини. Які варіанти запису про звільнення за власним бажанням можуть бути та зразки таких записів, — у статті.
Згода на обробку персональних даних для передання сканкопіїї трудової книжки на перший погляд є важливим кроком у процесі забезпечення відповідності законодавству та захисту особистої інформації. Однак чи потрібна згода на обробку персональних даних для сканкопіїї трудової сьогодні та яку форму вона має, — читайте у статті.
Аудит трудових книжок слід проводити, зокрема, коли на роботу оформився новий кадровик та перед тим як подавати скановані копії трудових книжок для оцифрування до Пенсійного фонду. Детально про випадки проведення аудиту трудових книжок та про дії роботодавця і працівника у разі втрати трудової книжки читайте у статті.
Ситуація з практики: на підприємстві працюють лише дві особи — директор та головний бухгалтер. Чи має право директор сам внести запис до своєї трудової книжки про прийняття на роботу? Як має бути сформульований такий запис?