Зміна прізвища працівників: чи потрібен витяг щодо місця проживання
Переглядів: 645
ДІзнайтеся, чи потрібно вимагати витяг з Єдиного державного демографічного реєстру
Це доречно, якщо працівник змінив задеклароване/зареєстроване місце проживання, наприклад після укладення/розірвання шлюбу.
Законодавство:
- не зобов’язує працівника надавати роботодавцю документи, які підтверджують задеклароване/зареєстроване місце проживання;
- забороняє роботодавцю вимагати таку інформацію (ст. 25 КЗпП).
Запитайте у працівника, чи не змінював він місце проживання після зміни прізвища. Якщо так — запропонуйте надати підтвердний документ, його можна згенерувати в Дії за кілька хвилин. Поясніть, що це потрібно для актуалізації даних в його облікових документах — особовій картці П-2, особовому листку з обліку кадрів, якщо ведете на працівника особову справу.
Працівник не хоче надавати інформацію про місце проживання: що робити?
Вічне запитання з кадрової практики: чи долучати до особової справи згоду на обробку персональних даних… Відповідь — ні! Дізнайтесь: які документи можна і потрібно формувати до особової справи працівника, а чого у жодному разі там не має бути.
177491
Внутрішній опис відображає включення документів до справи і містить відомості про порядкові номери документів справи, їх індекси, дати, заголовки та номери аркушів справи, на яких розташований кожен документ. Внутрішній опис заповнює кадровик при первинному оформленні особової справи
142834
З листа до редакції: «Декілька років тому ми дозволили жінці-лаборанту працювати у вільний від основної роботи час за внутрішнім сумісництвом у тій же лабораторії прибиральником виробничих приміщень. За таку роботу ми доплачували їй 50% окладу прибиральника. Зараз ця працівниця вирішила відмовитися від роботи прибиральника. Який слід видати наказ? Оскільки раніше було видано наказ про дозвіл працювати за сумісництвом, то тепер маємо написати «не дозволяємо надалі працювати»? Чи як правильно?»
84822
Особова справа працівника, за умови додержання правил її ведення, містить повну інформацію про трудову діяльність та персональні дані цього працівника, тому слід організувати належне зберігання особових справ на підприємстві. Як правильно зберігати особові справи, читайте у статті
15779
Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
147190
Гарячі запитання
Усі питання і відповідіЯк замінити відповідального за ведення військового обліку
118
За який період часу лікарі повинні будуть подавати портфоліо після відновлення атестації
103
Яка відповідальність роботодавця за неоформлений трудовий договір
239
Як правильно відобразити сімейний стан працівника в особовій картці П-2
990
Які заходи з бронювання можна додати в план роботи з військового обліку
2478