Щоб уникнути ситуації, коли працівник може зіштовхнутися з проблемами щодо призначення пенсії чи визначення її розміру, слід під час оцифрування трудових книжок ретельно перевіряти дані стосовно страхового стажу до 1 січня 2004 року (після цього періоду стаж підтверджується даними персоніфікованого обліку — зі сплачених внесків).
Перевіряти інформацію у Пенсійному фонді радять перед поданням трудової книжки на оцифрування. Зважати радять на такі аспекти:
- наявність печатки підприємства або відділу кадрів, підпису власника та підпису особи, відповідальної за видачу трудових книжок (на першій сторінці);
- повнота та відповідність даним паспорта прізвища, ім’я та по батькові власника;
- повнота запису про назву підприємства (також — зміну назви або реорганізацію);
- наявність записів і при прийнятті на роботу, і при звільненні (дата, назва посади, назва організації чи підприємства, номер і дата наказу, печатка та підпис керівника, його прізвище, ім’я, по батькові);
- відсутність дописів іншим чорнилом до попередніх записів (такі записи правильно оформлювати окремим записом), запис завіряють(«доданій інформації вірити», печатка, підпис уповноваженої особи);
наявність назви документа, згідно з яким відбувається зміна (ким і коли виданий) у разі зміни прізвища.
Працівники, які знайшли помилку у своїй трудовій, можуть звернутися до роботодавця за останнім місцем роботи з документом, який підтвердить правильну інформацію. Тоді помилкові дані закреслять і внесуть коректні, завіривши підписом керівника або уповноваженого органу та печаткою (підприємства або відділу кадрів).
При цьому на внутрішньому боці обкладинки зазначають документ, що був підставою для змін.
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області