Статті автора Купчанко Віталій

Затвердження, погодження та призначення відповідального за антикорупційну програму юридичної особи
Яким вимогам має відповідати антикорупційна програма юридичної особи? Яку назву посади передбачити в штатному розписі для особи, відповідальної за її реалізацію? Чи можна поєднати виконання цієї функції з безпосередніми посадовими обов’язками? Про це і не тільки — тут і зараз
7486
Запобігання корупції в органах державної влади і місцевого самоврядування
Ухвалене наприкінці 2014 року нове антикорупційне законодавство визначило стратегію антикорупційної політики держави, створило правові, організаційні й інституційні засади її діяльності у сфері запобігання та протидії корупції.
3551
Відповідальність за порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів (частина 3)
Серед загалу поширеною є думка про тотожність понять «конфлікт інтересів» і «корупція». Це хибне уявлення цілком закономірне в громадян, які не працюють на публічній службі й не стикаються на практиці з конфліктом інтересів, і неприпустиме в публічних службовців.
7861
Конфлікт інтересів: визначення поняття та законодавство (частина 2)
Продовжуємо розглядати тему щодо конфлікту інтересів. Зокрема, якими міжнародними та вітчизняними законодавчими актами це питання врегульовано. На кого поширюються вимоги законодавства про конфлікт інтересів та розкриваємо поняття «конфлікт інтересів».
8666
Конфлікт інтересів: вимоги до публічних посадових осіб (частина 1)
Конфлікт інтересів — проблема, що не втрачає актуальності, незмінно перебуває у фокусі уваги суспільства, є предметом політичних баталій та резонансних розслідувань незалежно від місця країни в корупційних рейтингах. Про те, що варто знати кадровикам держустанов про конфлікт інтересів — розгляньмо у серії статей з цього питання.
3639
Спецперевірка осіб місцевого самоврядування: кого перевіряють при прийнятті на роботу
«Важка ти, шапко Мономаха!» Саме так можна охарактеризувати призначення особи на відповідальну державну посаду. Від самого початку громадянин має проходити всі кола відбору та перевірок, аби підтвердити свою компетентність та відповідність займаній посаді, відсутність обмежень для її зайняття. З’ясуємо, коли ж проводити спеціальну перевірку? Чи підлягає спеціальній перевірці міський голова, обраний на наступний строк? Чи передбачено спеціальну перевірку секретаря міської ради та заступників міського голови?
13758
Призначення на посаду та набуття статусу державного службовця
Претендента на посаду державної служби відібрано. Служба управління персоналом перевірила документи, необхідні для призначення. Держорган, де працюватиме держслужбовець видає акт (розпорядчий документ) про призначення на посаду та інформує органи ДФС про укладення трудового договору.
18050
Прийняття на роботу державного службовця
Претендента на посаду державної служби відібрано. Наступний етап — оформлення трудових відносин між претендентом та державним органом. Дізнайтеся на що звернути увагу службі управління персоналом, перш ніж видати акт про призначення на посаду.
16312
Прийняття на державну службу без конкурсу
Особливості призначення на посаду держслужби переможців конкурсу ми уже розглянули. Однак, прийняття на держслужбу здійснюється й без конкурсу. Розгляньмо, за за яких умов це можливо
26707
Право та кваліфікація претендента на зайняття посади держслужбовця
Порядок вступу на державну службу зазнав значних змін із набранням чинності Законом про держслужбу. Нині розгляньмо практичні аспекти цього процесу, а саме — найважливіші етапи прийняття на держслужбу: від перевірки претендентів до їх призначення.
5613
Документи, які необхідно надати при прийнятті на державну службу
Трудові правовідносини держслужбовців регулює як загальне трудове законодавство, так і спеціальне — Закон України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII (далі — Закон № 889), зокрема підзаконні акти, спрямовані на його імплементацію.
35301