Ведення та виправлення у трудових книжках: обов'язки роботодавця

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Дізнайтесь, коли підприємство повинне вносити виправлення до трудової книжки

Ведення та виправлення у трудових книжках: обов'язки роботодавцяПопри запровадження електронних трудових книжок, за роботодавцями зберігається обов'язок оформлення паперової трудової книжки (на вимогу працівника, якого вперше приймають на роботу) та внесення до неї відповідних записів.

Як виправити неправильний або неточний запис про роботу в трудовій книжці

Так, оформити документ потрібно у п’ятиденний термін після прийняття на роботу. Трудова книжка при цьому зберігається у працівника, проте він може вимагати, щоб роботодавець вносив до неї відомості щодо прийняття на роботу, переведення, звільнення тощо.

Також роботодавці зобов'язані надавати допомогу зі внесенням виправлень:  у разі виявлення  неправильного або неточного запису (відомостей про роботу, переведення, нагородження тощо) виправлення виконується власником або уповноваженим ним органом (згідно з Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників).

Якщо ж підприємство, яке внесло хибний запис, ліквідоване, виправити запис може його правонаступник. Якщо ж немає і його, слід звертатися до обласних та міських державних архівів.

За інформацією Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Як ФОП прийняти працівника на роботу

Оформлення працівника на роботу фізичною особою-підприємцем (ФОП) в Україні має відбуватися відповідно до вимог трудового законодавства. Як ФОП прийняти працівника на роботу законно та швидко — у статті.
5154

Зразок запису про нагородження у трудовій книжці

Фіксувати в трудовій книжці нагородження і заохочення зобов’язує пункт 2.2 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58 (далі — Інструкція № 58). Що і як писати — визначає підрозділ «г» розділу 2 Інструкції № 58.
31233

Особливості зберігання трудових книжок

Під час оформлення на роботу всі працівники зобов’язані подавати на підприємство трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (витяг з електронної трудової книжки).
24158

Заповнення трудової книжки ФОП-роботодавцем

Коли фізична особа — підприємець починає використовувати найману працю, він автоматично стає роботодавцем. Саме з цього моменту виникає безліч запитань. Чи має ФОП заповнювати трудові книжки працівників у 2025 році? Що робити, якщо підприємець не має печатки? Чи оформлює ФОП трудову книжку особі, яка працевлаштовується вперше?
34701

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді