Пенсійний фонд України оприлюднив алгоритм, за допомогою якого роботодавці та працівники можуть перевірити коректність даних у трудовій книжці перед поданням на оцифрування.
Отже, перевіряйте:
- правильність написання:
- прізвища, ім’я та по батькові (ПІБ) — повністю, без скорочень або заміни імені та по батькові ініціалами;
- дати народження.
Дані мають збігатися з паспортними.
У разі зміни прізвища колишнє прізвище має бути закреслене однією рискою і поряд записане нове, а на внутрішньому боці обкладинки має бути вказаний документ, на підставі якого виправлено запис ( з реквізитами). Зміни завіряють підписом уповноваженої особи та печаткою.
- наявність необхідних підписів та печаток на першій сторінці (титульному аркуші) трудової книжки:
- підпис власника трудової книжки;
- підпис особи, відповідальної за видачу трудових книжок на підприємстві;
- наявність печатки підприємства (або відділу кадрів), на якому заповнювалася трудова книжка.
- записи у розділі «Відомості про роботу»:
- у записах про прийняття та звільнення мають бути зазначені дати початку виконання роботи, повне найменування підприємства, назва посади чи професії, а також номери і дати наказів про прийняття або звільнення;
- записи про звільнення чи переведення мають відповідати формулюванням чинного законодавства і містити посилання на відповідну статтю закону;
- записи про звільнення мають бути засвідчені печатками.
Зауважте: у разі зміни назви підприємства роблять запис про перейменування (зазначаючи розпорядчий акт з номером та датою) — окремим рядком.
Якщо виявите помилки, виправте їх перед скануванням. Також пам'ятайте, що, у разі відсутності у трудовій книжці необхідних записів про роботу, можна подати інші документи на підтвердження стажу. Якщо ж фактичне ім'я, прізвище чи по батькові власника не збігаються з тим, що зазначено у трудовій, факт належності документа встановлює суд.
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області