Як подати відомості про зміни у трудових відносинах через портал ПФУ

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Алгоритм дій

Як подати відомості про зміни у трудових відносинах через портал ПФУ

Пенсійний фонд України та Міністерство оборони забезпечені електронним обміном інформацією між реєстром застрахованих осіб Державного реєстру та Єдиним державним реєстром військовозобов’язаних стосовно працівників критично важливих підприємств згідно з Постановою Кабінету міністрів від 5 червня 2024 р. №650

Як спростити передавання сканкопій трудових книжок на вебпортал ПФУ

Відомості про прийняття працівника на роботу, переміщення, переведення, звільнення, поновлення на роботі можна подати через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду, з обов’язковим накладенням електронного підпису.

Подавати відомості про рух кадрів необхідно не пізніше наступного дня після того, як відбулась подія.

Алгоритм подання відомостей:

1) Необхідно ідентифікувати себе на порталі як юридичну особу, підтвердивши вхід за допомогою кваліфікованого електронного підпису;

2) у розділі «Комунікації з ПФУ» потрібно обрати опцію  «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)»;

3) у спливаючому вікні обрати опцію  «Повідомлення про зміни в трудових відносинах (Подати відомості по особі»);

4) у полі  «Визначте параметри пошуку»  потрібно обрати  «Подати повідомлення»;

5) після заповнення даних про особу натиснути «Додати запис»;

6) у вікні «Запис про трудову діяльність» потрібно заповнити тип події, атрибут, дату та внести реквізити документа-підстави і зберегти;

7) після цього необхідно натиснути кнопку «Підписати та відправити в ПФУ».

За інформацією

Головного управління ПФУ в Луганській області

Робочий час: облік, обмеження та практичні кейси

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож у цій статті ви знайдете відповіді на всі актуальні питання про електронні документи та електронний документообіг, закон України, що регулює це питання та особливості формування і зберігання електронних документів.
31845

Оформлення заяви в електронній формі

Для підвищення ефективності та оперативності роботи, зокрема використовують трафаретні форми документів. Як оформлювати заяви в електронній формі? Розказуємо порядок та показуємо зразок.
29099

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
6206

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
4186

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді