Пенсійний фонд України та Міністерство оборони забезпечені електронним обміном інформацією між реєстром застрахованих осіб Державного реєстру та Єдиним державним реєстром військовозобов’язаних стосовно працівників критично важливих підприємств згідно з Постановою Кабінету міністрів від 5 червня 2024 р. №650.
Як спростити передавання сканкопій трудових книжок на вебпортал ПФУ
Відомості про прийняття працівника на роботу, переміщення, переведення, звільнення, поновлення на роботі можна подати через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду, з обов’язковим накладенням електронного підпису.
Подавати відомості про рух кадрів необхідно не пізніше наступного дня після того, як відбулась подія.
Алгоритм подання відомостей:
1) Необхідно ідентифікувати себе на порталі як юридичну особу, підтвердивши вхід за допомогою кваліфікованого електронного підпису;
2) у розділі «Комунікації з ПФУ» потрібно обрати опцію «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)»;
3) у спливаючому вікні обрати опцію «Повідомлення про зміни в трудових відносинах (Подати відомості по особі»);
4) у полі «Визначте параметри пошуку» потрібно обрати «Подати повідомлення»;
5) після заповнення даних про особу натиснути «Додати запис»;
6) у вікні «Запис про трудову діяльність» потрібно заповнити тип події, атрибут, дату та внести реквізити документа-підстави і зберегти;
7) після цього необхідно натиснути кнопку «Підписати та відправити в ПФУ».
За інформацією