Як подати відомості про зміни у трудових відносинах через портал ПФУ

Алгоритм дій

Як подати відомості про зміни у трудових відносинах через портал ПФУ

Пенсійний фонд України та Міністерство оборони забезпечені електронним обміном інформацією між реєстром застрахованих осіб Державного реєстру та Єдиним державним реєстром військовозобов’язаних стосовно працівників критично важливих підприємств згідно з Постановою Кабінету міністрів від 5 червня 2024 р. №650

Як спростити передавання сканкопій трудових книжок на вебпортал ПФУ

Відомості про прийняття працівника на роботу, переміщення, переведення, звільнення, поновлення на роботі можна подати через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду, з обов’язковим накладенням електронного підпису.

Подавати відомості про рух кадрів необхідно не пізніше наступного дня після того, як відбулась подія.

Алгоритм подання відомостей:

1) Необхідно ідентифікувати себе на порталі як юридичну особу, підтвердивши вхід за допомогою кваліфікованого електронного підпису;

2) у розділі «Комунікації з ПФУ» потрібно обрати опцію  «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)»;

3) у спливаючому вікні обрати опцію  «Повідомлення про зміни в трудових відносинах (Подати відомості по особі»);

4) у полі  «Визначте параметри пошуку»  потрібно обрати  «Подати повідомлення»;

5) після заповнення даних про особу натиснути «Додати запис»;

6) у вікні «Запис про трудову діяльність» потрібно заповнити тип події, атрибут, дату та внести реквізити документа-підстави і зберегти;

7) після цього необхідно натиснути кнопку «Підписати та відправити в ПФУ».

За інформацією

Головного управління ПФУ в Луганській області

Як скласти номенклатуру справ кадрової служби на 2025 рік

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
4788

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
26904

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3741

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5679

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді