Видача дубліката трудової книжки попереднім роботодавцем
Запитання
Чи вправі попередній роботодавець видати дублікат трудової книжки на прохання працівника, якщо останнє підприємство, де він працював, ліквідували?
Відповідь
Порядок оформлення та видачі дубліката трудової книжки регулюється Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58.
Дублікат трудової книжки можуть оформити на попередньому місці роботи, за умови, що особа, яка заявила про втрату трудової книжки, дійсно працювала в цій організації.
Працівник має написати заяву на ім’я керівника організації про видачу дубліката трудової книжки. У заяві особа в обов’язковому порядку має зазначити, що їй відомо про необхідність надання документів, які підтверджують попередній стаж роботи, та про те, що в дублікаті буде відображено лише такі періоди трудової діяльності, які підтверджені наданими до кадрової служби документами з попередніх місць роботи . За наданими довідками заповнюється дублікат і разом з документами, що підтверджують стаж роботи, повертаються їх власнику.