Скільки зберігати накази про надання відпусток за особливий характер праці?

2995

Запитання

До якої справи з кадровими наказами — тривалого чи тимчасового строку зберігання — слід формувати наказ про надання щорічної додаткової відпустки за особливий характер праці (за ненормований робочий день, за роботу з комп’ютером тощо)?

Відповідь

Згідно із статтею 8 Закону України «Про відпустки» від 15.11.1996 № 504-96/ВР окремим категоріям працівників, робота яких пов’язана з підвищеним нервово-емоційним та інтелектуальним навантаженням або виконується в особливих природних географічних і геологічних умовах та умовах підвищеного ризику для здоров’я, а також працівникам з ненормованим робочим днем надається щорічна додаткова відпустка, конкретна тривалість якої встановлюється колективним чи трудовим договором залежно від часу зайнятості працівника в цих умовах.

Відповідно до статті 16-б Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5 (далі  — Перелік типових документів), встановлено різні строки зберігання для наказів про надання відпусток.

Так, накази про надання відпусток працівникам з важкими, шкідливими та небезпечними умовами праці віднесено до групи наказів, що повинні зберігатися 75 років. Що стосується інших видів наказів про надання оплачуваних відпусток, то для них Переліком типових документів встановлено п’ятирічний строк зберігання. До таких, зокрема, належать й накази про надання працівникам відпусток за особливий характер праці.

Якщо щорічна додаткова відпустка за особливий характер праці надається окремо від щорічної основної відпустки, наказ про надання додаткової відпустки реєструють і формують у справи разом із наказами про надання щорічних основних відпусток. 

Особливості трудових договорів із сумісниками

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Особова справа працівника: правила та порядок формування

Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
124111

Журнал реєстрації наказів з кадрових питань

Уся робота з наказами, особливості їх опрацювання, формування у справи, зберігання залежить від того, до якого виду належить наказ. Про всі тонкощі читайте у статті.
129212

Зразок та бланк довідки з місця роботи

Довідку з місця роботи роботодавець зобов’язаний видати на прохання працівника. Складаючи таку довідку, дотримайтесь законодавчих рекомендацій та скористайтеся зразком за ДСТУ 4163:2020
537985