Скільки зберігати накази про надання відпусток за особливий характер праці?

4634

Запитання

До якої справи з кадровими наказами — тривалого чи тимчасового строку зберігання — слід формувати наказ про надання щорічної додаткової відпустки за особливий характер праці (за ненормований робочий день, за роботу з комп’ютером тощо)?

Відповідь

Згідно із статтею 8 Закону України «Про відпустки» від 15.11.1996 № 504-96/ВР окремим категоріям працівників, робота яких пов’язана з підвищеним нервово-емоційним та інтелектуальним навантаженням або виконується в особливих природних географічних і геологічних умовах та умовах підвищеного ризику для здоров’я, а також працівникам з ненормованим робочим днем надається щорічна додаткова відпустка, конкретна тривалість якої встановлюється колективним чи трудовим договором залежно від часу зайнятості працівника в цих умовах.

Відповідно до статті 16-б Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5 (далі  — Перелік типових документів), встановлено різні строки зберігання для наказів про надання відпусток.

Так, накази про надання відпусток працівникам з важкими, шкідливими та небезпечними умовами праці віднесено до групи наказів, що повинні зберігатися 75 років. Що стосується інших видів наказів про надання оплачуваних відпусток, то для них Переліком типових документів встановлено п’ятирічний строк зберігання. До таких, зокрема, належать й накази про надання працівникам відпусток за особливий характер праці.

Якщо щорічна додаткова відпустка за особливий характер праці надається окремо від щорічної основної відпустки, наказ про надання додаткової відпустки реєструють і формують у справи разом із наказами про надання щорічних основних відпусток. 

додаток

Робота неповнолітніх: правові норми, обмеження та практичні аспекти оформлення

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Види наказів та особливості їх оформлення

Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування
459910

Спрощення роботи підприємства через бланк лист

У сучасному кадровому середовищі ефективне управління документообігом є запорукою успішної діяльності будь-якого підприємства. Бланк листа підприємства — один із простих, але дієвих інструментів оптимізації роботи. Фірмовий бланк організації (зразок) — це стандартний шаблон офіційної кореспонденції, який значно зменшує час на підготовку документів і підвищує загальний рівень професіоналізму. Бланк листа підприємства (зразок) — у статті.
6249

Засвідчення копій документів: покроковий алгоритм

Копія документа — це більше, ніж просто фото чи скан. Працівник просить видати копію документа щодо його трудової діяльності? Керівник доручив підготувати копії документів для правоохоронних органів чи партнерів? Скористайтеся інструкцією від експертів, щоб правильно оформити копії, надати їм юридичної сили та мати підтвердження, що видали копії запитувачам вчасно.
137540