Нещасний випадок з директором: хто підписує наказ та затверджує акт НТ?

1522

Запитання

Унаслідок нещасного випадку невиробничого характеру постраждав директор організації. Хто повинен підписувати наказ про призначення комісії з розслідування та затверджувати акт за формою НТ?

Відповідь

Якщо нещасний випадок невиробничого характеру стався з керівником організації і організація самостійно проводить розслідування, то наказ про створення комісії з розслідування підписує заступник директора організації, який за посадовими обов’язками заміщує директора у разі його відсутності. Він також затверджує акти розслідування.

У разі, коли рішення про проведення розслідування нещасного випадку невиробничого характеру приймає районна держадміністрація (виконавчий орган міської, районної у місті ради) та визначає організацію, яка має проводити розслідування, то акт, який складається за результатами проведеного розслідування, затверджує керівник органу (організації), що проводив розслідування (п. 12 Порядку розслідування та обліку нещасних випадків невиробничого характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.03.2001 № 270).

додаток

Зміни в порядку ведення Списків призовників, військовозобов’язаних та резервістів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Особова справа працівника: правила та порядок формування

Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
161299

Види наказів та особливості їх оформлення

Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування
465531

Спрощення роботи підприємства через бланк лист

У сучасному кадровому середовищі ефективне управління документообігом є запорукою успішної діяльності будь-якого підприємства. Бланк листа підприємства — один із простих, але дієвих інструментів оптимізації роботи. Фірмовий бланк організації (зразок) — це стандартний шаблон офіційної кореспонденції, який значно зменшує час на підготовку документів і підвищує загальний рівень професіоналізму. Бланк листа підприємства (зразок) — у статті.
6389