Нещасний випадок з директором: хто підписує наказ та затверджує акт НТ?

1332

Запитання

Унаслідок нещасного випадку невиробничого характеру постраждав директор організації. Хто повинен підписувати наказ про призначення комісії з розслідування та затверджувати акт за формою НТ?

Відповідь

Якщо нещасний випадок невиробничого характеру стався з керівником організації і організація самостійно проводить розслідування, то наказ про створення комісії з розслідування підписує заступник директора організації, який за посадовими обов’язками заміщує директора у разі його відсутності. Він також затверджує акти розслідування.

У разі, коли рішення про проведення розслідування нещасного випадку невиробничого характеру приймає районна держадміністрація (виконавчий орган міської, районної у місті ради) та визначає організацію, яка має проводити розслідування, то акт, який складається за результатами проведеного розслідування, затверджує керівник органу (організації), що проводив розслідування (п. 12 Порядку розслідування та обліку нещасних випадків невиробничого характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.03.2001 № 270).

Щорічні додаткові відпустки за шкідливі умови та за особливий характер: кому, скільки та як надавати

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Засвідчення копій документів: покроковий алгоритм

Копія документа — це більше, ніж просто фото чи скан. Працівник просить видати копію документа щодо його трудової діяльності? Керівник доручив підготувати копії документів для правоохоронних органів чи партнерів? Скористайтеся інструкцією від експертів, щоб правильно оформити копії, надати їм юридичної сили та мати підтвердження, що видали копії запитувачам вчасно.
133165

Зразок протоколу загальних зборів трудового колективу

Якщо неправильно складете протокол, загальні збори визнають неправомочними. Наш експерт підготовав для вас готовий зразок протоколу загальних зборів та нагадав правила його оформлення. Скачайте та використовуйте у роботі
84652

Акт приймання-передавання документів

Оформте акт приймання-передавання, щоб офіційно зафіксувати факт приймання-передавання документів або справ від працівника, який звільняється
49373

Зразок написання автобіографії

Автобіографія — це документ-життєпис, який особа складає сама про себе. Як правильно написати автобіографію? У якій послідовності? Дізнайтеся зі статті. У пригоді стане бланк автобіографії та зразок написання для держслужбовця
680592