Електронна трудова книжка: які дані включають?
Електронна трудова — це відомості в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — Реєстр). Реєстр ведуть ДПС та ПФУ. До Реєстру потрапляє не лише інформація зі сканів трудових, а й від фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, МОН, МВС, із Державного реєстру актів цивільного стану громадян, демографічного реєстру тощо.
Яка інформація має бути в електронній трудовій книжці
Працівник у термінології законодавства про електронний облік трудової діяльності — застрахована особа. На кожну застраховану особу заводять персональну електронну облікову картку в Реєстрі.
ПФУ вноситиме до картки відомості про прийняття, переведення, звільнення, посаду та її відповідник із КП — професійну назву роботи, а для сумісників — яке місце роботи є основним.
Оскільки Реєстр міститиме дані про особливі умови праці, номер списку, що дає право на пільгову пенсію, результати атестації умов праці із зазначенням номера і дати наказу про атестацію — процедура призначення пільгових пенсій має стати простішою.
Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»
Запрошуємо на вебінар «Перевірки Держпраці під час воєнного стану», який відбудеться 23 травня. Спікер — посадова особа Держпраці. У програмі — підстави для перевірки, як уникнути штрафів, різниця між трудовим договором і ЦПХ.
❗️Якщо хочете отримати персональну відповідь від посадової особи Держпраці, поставте запитання до 20 травня включно в чат вебінару❗️
Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся