Дізнайтеся, яку інформацію вноситиме ПФУ до персональної картки працівника
Електронна трудова — це відомості в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — Реєстр). Реєстр ведуть ДПС та ПФУ. До Реєстру потрапляє не лише інформація зі сканів трудових, а й від фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, МОН, МВС, із Державного реєстру актів цивільного стану громадян, демографічного реєстру тощо.
Яка інформація має бути в електронній трудовій книжці
Працівник у термінології законодавства про електронний облік трудової діяльності — застрахована особа. На кожну застраховану особу заводять персональну електронну облікову картку в Реєстрі.
ПФУ вноситиме до картки відомості про прийняття, переведення, звільнення, посаду та її відповідник із КП — професійну назву роботи, а для сумісників — яке місце роботи є основним.
Відомомсті у картці: перелік
Оскільки Реєстр міститиме дані про особливі умови праці, номер списку, що дає право на пільгову пенсію, результати атестації умов праці із зазначенням номера і дати наказу про атестацію — процедура призначення пільгових пенсій має стати простішою.
Робота кадровика клопітка та відповідальна, але «людський фактор» ніхто не скасовував. Навіть досвідчені кадровики допускають помилки в трудових книжках. Як правильно виправити запис в трудовій книжці — розкажемо на прикладах.
Буде помилкою вказати у трудовій, що працівницю прийняли за строковим трудовим договором на час відпустки з вагітності та пологів. Як тоді зробити правильний запис?
Запис про звільнення за власним бажанням в трудовій книжці повинен відображати точне формулювання законодавчої норми про звільнення з цієї причини. Які варіанти запису про звільнення за власним бажанням можуть бути та зразки таких записів, — у статті.
Згода на обробку персональних даних для передання сканкопіїї трудової книжки на перший погляд є важливим кроком у процесі забезпечення відповідності законодавству та захисту особистої інформації. Однак чи потрібна згода на обробку персональних даних для сканкопіїї трудової сьогодні та яку форму вона має, — читайте у статті.
Аудит трудових книжок слід проводити, зокрема, коли на роботу оформився новий кадровик та перед тим як подавати скановані копії трудових книжок для оцифрування до Пенсійного фонду. Детально про випадки проведення аудиту трудових книжок та про дії роботодавця і працівника у разі втрати трудової книжки читайте у статті.