Відповідь
Попри відсутність прямої заборони ураховуйте реалії практики. Наказ про прийняття на роботу містить інформацію про розмір оплати праці. Такі самі відомості є і в наказі про переведення на іншу посаду. Розмір окладу / тарифної ставки побачать інші працівники, яких ознайомлюватимете зі зведеним наказом.
Як оформлювати витяги з документів
З наказом про звільнення інша ситуація. При звільненні маєте виготовити й видати працівнику саме копію наказу, а не витяг зі зведеного наказу (ч. 1 ст. 47 КЗпП).
Коли зведені накази доцільні
Розпорядчу частину зведених наказів поділяють на пункти та підпункти, що нумерують арабськими цифрами.
У розпорядчій частині відомості подають послідовно. У межах пунктів підпунктами зазначають прізвища працівників за алфавітом.
У кінці кожного пункту/підпункту зведеного наказу вказують підставу для видання наказу, як-от: заява працівника, контракт, доповідна записка, рішення атестаційної комісії тощо.
Із 1 січня 2026 року мінімальна зарплата в Україні зросте. Якщо через зміну рівня МЗП вашому підприємству необхідно оновити штатний розпис, скористайтеся прикладом наказу про зміни до штатного розпису у зв’язку з підвищенням мінімальної зарплати.
Робота з наказами, особливості їх опрацювання, формування у справи, зберігання залежить від того, до якого виду належить наказ. Про всі тонкощі читайте у статті.
Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування
Наказ про оплачувану відпустку видавайте мінімум за чотири календарних дні до початку відпустки, а про відпустку без збереження зарплати — щонайпізніше за день до її початку
Кадрові накази — це основа документального оформлення трудових відносин. Саме вони підтверджують прийняття, переведення, звільнення, надання відпусток та інші кадрові дії. Проте навіть незначні помилки у кадрових документах можуть стати підставою для штрафів, трудових спорів чи визнання наказу недійсним. Щоб уникнути таких ризиків, кадровику важливо знати типові помилки у кадрових наказах та дотримуватись правил їх правильного оформлення